HönaPöna

Vi har i alla år blivit bjudna på kalkonmiddag på trettondagen av mormor o morfar men för nått år sen bröts detta. Men iår återupprättades traditionen på mitt intiativ och fy satan va gott de va, de knulla i munnen jag skerk av glädje. Att uppskatta mat belönas, jag fick med mig massa matlådor hem.

Idag åkte jag hem till vås då jag o anna ska ses imorrn o tänkte att jag skulle passa på o träna ikväll. Fitt tåget va, överraskande nog, försenat.! Fick skynda till träningen, cykla i minus 20 grader är ingen höjdare men de va ju mina favorit f&s män som skulle ha pass tillsammas så va ju bara tvungen o få träna vid ett sånt sällsynt tillfälle. Men...jag kom för sent då det var hysteri redan en kvart innan. Fuck it... Får ta igen de imorrn bitti o på fredag när jympa-hitler är tillbaka =)

Balders Balle vad jag saknar min Lalla! KOM HEM!

Imorrn ska iaf jag o Anna rätta o skicka in vårat PM o troligen träffa Rumi som ville ses innan hon åker hem till Soul. Ska bli kul o träffa tjejerna igen.

Bilder från nyår o lördagen kommer innom kort, behöver en spark i baken föst för o ta mig i kragen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0