Monday

Nyår med julle, sanna, marcus o jenny blev en sansadkväll me tanke på hur vild man kan vara, dock mycket vin o god mat, plankstek. Kom hem vid soluppgången vilket ledde till att nyårsdagen blev min äntligen kommande slappdag där jag orkade slappa, kan låta liten konstigt att man ska orka att bara ligga apatisk i soffan men med min energinivå är detta en ytterst prestation i sig. Denna bakisdag blev även en bantardag då jag inte ens fick i mif 1 droppe vatten utan att de kom upp igen, jag blev snarare glad än vad jag tyckte synd om mig.

Sedan kom dock lördagen o party-sanna ville ut, de tog emot ibörjan, bara tanken på vin. Med se här, jag hade ju vodka hemma o de va år sen drinkarna fick agera förferre förtäring så why not! Julle va upptagen med filmkväll, men då vår trio inte är komplett utan henne så spolade hon denna lugna hemma kvällen i samma sak som hon hällde i sprit i coca colan, haha så kul. Det blev en väldigt rolig kväll med massa shots o massa joa&olivia.!

Idag har jag pluggat, korrenturläst vårt PM, oj vad jag har FINPLUGGAT o det känndes konstigt. Men tack vare att jag hysteriplugga oklandereligt bra under hela nov o dec så har jag nu jullov ända fram till 19:e ska bara rätta PM:et. Säger bara: Massa kvalitétid me S&J, me like very fucking much =) Idag fyller även mamma år så jag har lagat mat till henne, italiensk mat som angie har infört i mitt liv, underbart! De blev bruchetta, mozarella, parma, mortadella o milianesk salami till förrätt sen riktig pasta carbonara till huvudrätt. Blev så tung i kroppen att jag gav mig ut på en PW, va ändå tvungen o ringa vissa samtal.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0