Engel - Sense The Fire

Glädjerus. Hade en underbar lång weekend i Bålsta. Börja me step me julle. Sen på fredagen blev de en liten re-union när jag sanna o julle träna skrivstång tillsammans, som förr =) Sen gick vi en pw i vibyspåret. Påkvällen bjöd sanna o marcus på kräftskiva, underbart! På lördagen hämta jag min firre så nu har jag massa rengbåge hemma, mumsmums. Sen va jag o julle ute o jogga 1 mil innan jag rusa iväg för att spela kubb me Mli innan de va dags för nattjobb på R. De va en kul jobbnatt då jag o Julle va utplacerade intill varandra o så hade vi Peter Siepen som co-worker. På sön va vi ute o sprang igen, de är många miss fintess på g nu =)

Igår va första uppropet för termin 5, År 3. Helt sjukt! Dock blev de en liten anti-klimax känsla av att komma till akademin igen. Men Internationellt Företagande kursen kommer nog bli grym o efter kan vi titullera oss som Business Woman. På kvällen blev allt som vanligt igen, spontan vinkväll på Reggan.

Idag tilldelades jag även exeptionella tentamen resultat, min akademipeak är nådd o de känns ljuvligt. Detta ska firas, o inte bara ikväll, utan nästan varje kväll nu framöver. Men vi mjukstartar me kårééén =) Så nu ska jag bli piffig o sen få träffa alla girls igen =)

Kan bli fight, folk har skaffat den kaxiga graden av attitydsproblem, bring it on bitches ;)


Kommentarer
Postat av: Julle

Du ska veta att jag är stolt över dej! Du är duktig på allt, ALLT!!! Puss love u!

2009-09-01 @ 22:07:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0