Yeah Yeah Yeahs - Mystery Girl

I väntan på mitt rakarns skumbad som den svettiga grisen framför tagentbordet onekligen behöver...

Kom just hem från hem, Bålsta alltså. Åkte dit efter lunch idag för att gå till Nettan, sen hem o käka, till mormor o morfar, träna me mamma o sanna o så t tåget. Har sedan gått hem i en rusklig takt då vissa behöv behövdes utföras, hann knappt innanför dörr innan slinket kom, oj vad jag delger er om mina privatenheter.

Idga har jag o slemma sprungit runt o skapat massa företagskontakter o chans t sommarjobb, men det får inte glömmas att alla pennor, stickers, skoputsar och dylikt var minst lika intressant. Fick en vinstlott (vinst varje gång i och för sig) som gav mig ett första hjälpen kit, perfekt t mitt hem. Gladast var jag dock över Ernst & Young vattenflarran som Marran roffsa åt sig åt oss och som jag använde idag, o då försvann hela loggan, skräp!!!

I och med alla ftg som fyllde skolan ingick det även en del affärshunkar, o de varkade dra dit skolan bästa sida av män, Bellan o Slemma med Marran i topp hittade massa ragg som jag tydligen skulle få varav en var en sån naturlig skönhet med såna drag att man kan sprika upp han på väggen bara för att kolla på, haha vad får hon allt ifrån!? I min kamp att även jag få en glimt av det "fina bordet" fick jag luta mig så mkt (rotade i väskan för att inte verka oskyldig) att jag nästa trilla av stolen. Aderra det med allas fniss o tissel så var vi nog INTE diskreta och väl anmärkningsbara.

Idag har jag verkligen fått en rejäl portion av vardagsmotion, har gått hur mkt som helst. Sen blev jag utelåst, vilket välkommnande! Så i väntan på en familjemedlem så skotta jag snö, massviss med snö, o då kom Nanna förbi som även hon skotta snö, fast hos 7:an. Var jätte  kul o tränna min forna barndomsvän/granne/skolkamrat då det inte sker så ofta eftersom även hon har övergett Ymersväg, men plötsligt så händer det. Ja allt verkar hända utom den där storvinsten på trisslotter, damn it.

Konkandet på lagboken har gett negativ åverkan på min träning då ryggen e helt vajig o gör ont, ska man behöva "runka" sig runt med ryggsäck trots att jag nu bor så nära, de va väl de jävligaste.


Kommentarer
Postat av: Maria

E jag extrem fnissig idag eller var det typ roligaste inlägget i sverige? ahhahahah



puss

2009-03-11 @ 22:31:39
URL: http://enredigtjej.blogg.se/
Postat av: M.

haha jag tror det är en skön mix av båda faktorerna för jag låg på golvet (IGEN!) när jag läste din blogg.

2009-03-12 @ 17:48:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0