Backyardbabies - Heros and Hedines

Glädje vrååååååååål!!!

Igår var en underbardag. Först övn. lek. i arbettsrätt med den nya föreläsaren som är en frisk fläkt bland lärarkåren inom HST. En propper dam som är kammardommare, stäng o fin men samtidigt förjävla skön. O så träffa man alla babes oxå, oj dom bli bara finare o hetare för var dag som går, de bantar o får fina midjor, de klipper lugg, kommer i fina outfits o alltid så glada o det strålar glamour från tjejgänget. De är bara jag som skabbat ner mig o fått hemska O(hälso) vanor.

Sen igå¨r föjle syster me hem, vi tvätta, torktumla, torkskåpa o mangla, allt utan problem, men självklart ska ngt hända mig, när jag skulle stänga fönstrer fick jag hela patrasket i famnen, typ. oj vad vi höll på o till slut fick vi de att sitta ngt så där så ringde jag kvartersvärden, så nu har jag testat både det och att låna saker av grannarna. Herregud vilken hyresgäst/granne jag är, haha. Sen kom thomas hit, men massa god mat som förrätt till mina fetabiffar o så fick jag en inflyttningspressent av han o sis. Tack så mkt =) En bedårande orkidee (bara såna o hibiskusar som är välkommna i mitt hem) och en flaska vin. Sen kom Wivvi, Slemma o Anna, de va jätte mysigt =) 

Sen när de gick så sprang jag i kapp dem. för det var nämligen så att min underbara galet crazy jouline o sanna skulle komme på nattligt vinbesök o övernattning, oj vilken spotanitet! Så när alla normala mäniskor går o lägger sig en tors kväll tar vi fram vin, chirre, chocklad o pinnar. De va så kul o ha dom här. Sen byggde vi ihop säng o soffa så alla kunde sova tillsammans. Men nu har de åkt, sanna ska jobba idag. Men tack för att ni kom, betyder väldigt mkt. ♥

De känns fort. bra o bo här, mest för att alla är så snälla mot mig o jag blir välomhändertagen, iaf av underbara västeråsaren angela. O så har jag aldrig behövt sitta själv nån kväll =) Mamma sakna rjag inte heller riktigt än, de e mkt värre för henne, men de e johanna som får ta den smällen, hahahahaha!

Nä nu ska poppa loss med dammsugaren Mile, som får högsta betyg en dammsugare kan få. Sen ska det badas för jag måste verkligen ta hand om mig nu o sluta snuskas runt. Sen kommer Marran hit, wiiie. Så jag måste hinna gömma min Italienare under sängen ;) Den andra har jag redan i garderoben så han e på plats.






Kommentarer
Postat av: J.

När det gäller vin är jag alltid spontan!

Haha, men hjärtat det va galet kul att komma hem till dej! Eller ska jag säga oss... har VI några kanaler på tv:n ännu eller?



Love!

2009-03-06 @ 18:30:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0