Ladytrion - Destroy Everything You Youch

SÖNDAG
I söndags förmiddag avgick det första flyttlaset, var ej oroliga - jag körde INTE! Vi hämta upp min soffa på vägen o alla bara gapa när vi såg de 3 stora packeten som skulle bli min hörnsoffa, men dom fick plats. Sen när vi kom hit var det bara o börja städa för någon flyttstädning hade inte gjorts här. Sen började Niklas måla meddans jag mamma o carina åkte till ikea, 2 tim tog det o få med allt, haha oj vad vi yra runt o packa på grejer. När vi va tillbaks var kl redan 7 så niklas o carina måla den sista väggen o jag o mamma köpte hem mat som vi sen satt på golvet o åt o de va sååå mysigt, tyckte iaf jag o carina =) Sen var vi tvugna o åka hem för det är ju Beck på söndagskvällar.

MÅNDAG
På mån hade jag tur, mamma var ledig och att niklas inte fått praktikplats, kaos inom byggbranchen. Så vi lasta på hela det stora släpet fullt igen o hela bilen, men har fort en hel del kvar hemma, vad kommer alla saker ifrån!?!? Mamma fortsatte o diska o jag o niklas målade klart. Sen kom johanna så började vi skruva ihop alla möbler, men när det kom till soffan var jag tvugen o lämna rummet, jädrans krockar o behållare som ska hakas ihop o man ser inte ett skit!!! Nä noll tålamod till sånt. Sen när de skulle åka så kom angela o som alltid hade hon med sig roliga saker, en mikro och ett packet =) Packetets innehåll var perfekt o helt klockrent bla disktrasor med döskallar, mint choklad kaffe, winer nougat kaffe, fina kaffe muggar me skedar till mm. Tack sååå mkt =) Sen Satt vi hela kvällen o kackla på, jätte mysigt.

TISDAG
Sov inte en blund o idag var det skola, kul o se alla igen. Sen gick jag ner på stan o köpte massa kul, ljus vecka på lagerhausm kan man ha mer tajmin. Men stoltast av all när jag gick hemåt var över attennsladden som jag köpt helt utan hjälp, så mallig jag var. Men väl hemma fick jag inte igång TV, besviken över att min stolthet krossats började jag istället skruva ihop skohyllan o storstäda. Sen på kvällen kom Angie med sin Tobbe som fixade TV:n =) Väldigt tacksam! Sen tog det hela kvällen o hela morgonen idag med att få in kläderna i garderoben, så nu e allt inne utom en stoooor påse sommarkläder.

Igår var det även riktig pang i bygget känsla här, med all otur tror jag inte att jag skulle ha räknat fönstrena i mån natt för nån tur i hushållet har inte infunnits än. Tur att niklas lämna alla vertyg här för hela eftermiddagen fick jag skruva upp saker som ramlade ner.


Nä marran du får nöja dig med detta inlägg för nu måste jag fixa mig för jag ska ut på en biltur me Angie o Bellan, till hälla och erikslund =) har en låååång inköpslista.

Och Julle, har ju ingen kamera kom jag på =( så nga bilder går inte o ta, ska se vad min mobil kan åstakomma för att stilla din nyfikenhets tills du kommer hit, me sanna, oj längtar så mkt redan <3

PoK


P.S Jag ursäktar ev. stav o grammatikfel men jag korrenturläser faktiskt INTE mina blogginlägg innan publicering o nu e jag stressad, så det betyder inte att jag inte kan skriva akademiskt korrekt i övrigt!!!

Kommentarer
Postat av: Maria

Åh tack! Det dög mkt väl:)



Ska bli kul att hälsa på på fredag!



Puss

2009-03-04 @ 18:59:03
URL: http://enredigtjej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0