Rock Star SUPERNOVA - Be Yourself

Idag skulle jag ta en genväg till "mitt" ICA, tror jag lyckades men nej, fast har luskat ut t nästa gång. Min navigations utforskning går framåt. Fick även med mig FETT hem, dock ej i form av godis o glass o sånt men det finns andra fettiga saker, jag är en sucker för varor med röda lappar dom det står HALVA PRISET på, men denna gång blir det ett komplement t middagen, min nyttiga firre soppa.

Igår var Anna o jag på stan o jag hitta en kjol, tror den har potentiella möjligheter t att bli en bra outfit t på lör, men vart var alla toppar?

Imorrn ska jag hem t b-town - frissera tigerkakaruffset o tränaaaaaa =)



Montley Crue - Guns N Roses - Metallica

Where is my rockman??????



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0