Fuck of and Die

Pallar inte mer nu. Fuck it! Och så har min dator gått sönder, får ta den i min cykelkorg o lämna in på lagning imorrn när jag åker hem igen! När kommer turen o allt egentligen! snart emigrerar jag t en ö i karibien...



Tack för en kul inflyttning o födelsedagsfest igår, där jag stog för inflyttningen o anna för födelsedagsfesten! O tack sååå mkt för alla presenter!  Röran lämna jag imorse o drog hem till mamma!


Imorrn ska det tränas me sanna o jouline o så blir de avsked av sanna som åker t thai i 1 månad, borde vara dödsstraff men oj vad jag unnar henne det. Tur att de kom till mig igår kväll så vi hade en hel kväll o natt att busa på =)


Nu blir de inget bloggande på ett tag.............................


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0