§§§

Idag efter skolan möte jag o sis upp min morbror o therese, de hade bil ärenden i v-ås o ville passa på och komma på fika. De blev cuffy o kladdis me hallon o chocklad, mums. Trots att det är grenen på trädet man skulle vilja kapa ibland så va de trevligt, Sen har sis förhört mig på lagboken tills thomas kom, nu e de på väg för o handla mat. Trevligt med middagsbesök o gratis desumton, ja tack! Sne ska thomas fixa min data o ladda över massa massa filmer, wiiie =)

Igår kom två bussar t mdh o ut från kåren vällde det intenationella elever. Undra om det varit på värvningsbesök lr om de ska på "klassresa" jag o angie blev iaf förskräkta när det börjades kaklas på olika brytningsformer av engelska, indiska e värst. Men skolan slagord verkar vara " länge levde mångfalden" o vi får tydligen leva med den. Tyvärr för alla BI, BN o BA förökar sig snabbare än kaniner o är ett irromoment med deras bajs o digistivikex.

Fy satan i gatan var pirrig jag börjar bli...illamåendet har ersätt den konstanta migränen, pest eller kolera, snar har jag väl både och, men imorrn efter tenti kommer de vi längtat efter hela veckan ;) Sussa och sen girls night out!!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0