§§

8:40 började dagens arbetsdag, tenta plugg fram till lunch o sen kurstart för Statistiken på eftermiddagen. Förstår att de låter helt sjuukt att vi börjar en kurs innan vi tenterat den vi läser nu, men allt kan hända på MDH.

Upprop av 200 pers cirkus, när vi var inne på bokstaven H hade jag tröttnat för lääänge sen. Det ända rofyllda var uttalen av alla underliga namn, det franska som blev tyskt och hur kul vissa svarar på ordet JA. Ja det var en händelserik resa från A-Ö o det twittrades för fullt meddans, jag deltog dock som passiv twittrare, alltså så läste jga bara va de andra skrev.

Jag hälsar Acke (INTE) välkommen tillbaka som ett stort orosfält i mitt liv!!!!!

Skulle hämta ut mina gardiner idag efter skolan, skulle bara slänga in lagboken o matlåderna men i min ilande fart på vägen in så bokstavligen ramlade jag över en hööööög med brev, all min eftersända post hade kommit och det var kuvär och i kuveret låg ett till och ett till o ett till, har fort inte tagit mig igenom allt. Jag som trodde posten hade glömt mig. Till mit lättnad så hade jag ingen räkning, puuuh i dessa tider när man har -38,76 kr på kontot.

Nä nu ska det lägas laxfitta med sweet&sour sås o chasewnötter på o så sallad o limesås till, mumsiii. Sen ska jag susa för e sååå trött, inte konstigt när man drar ut på kåren o ferrar loss hela lördagsnatten o häller i sig vin i samma mängd som en vilsen man i saharahöken skulle ha gjort om han fått tillgång till vatten. Men kuuul va det o väl värt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0