Cradle of Filth - English Fire

På spontanitetens väg hamna jag hemma hos lallas päron denna kväll. Hennes underbara mamma hade ljusparty, oh yeah säger jag bara hur lyckling som helst. Har fortfarande inte ens varvat ner o det har gått 2 tim sen jag kom hem. Min uppståndelse bygger sig i att det bjöds på hur gott bröd som helst, och pålägg som man verkligen kan kalla pålägg, mums mums mums! Redan här var jag överlycklig, hade köpt billiga ljus från erbjudande katalogen o fått föda o cuffy. Och vad händer då om inte att jag vinner lotteriet o får en påse med ihopplock av ljus o en tvål. Dra mig baklänges o kors i taket som jag brukar säga. Det är alltid lika kul o höra på damer som pratar, ikväll har det stay friends som var det hetaste samtalsämnet och tanternas engagemang o häpnan för stay fiends var direkt motsvarighet till ungdomarnas facebook.

Sen fick min kära "Black Beauty" luft i däcken vilket var högst aktuellt o brådskande. Sånt måste alltid göras när övervintringen är klar. Nu kommer mina cykelturen säker gå dubbelt så fort, så lite luft var det kvar.

I tisdags gick starskottet för tenta-plugg-marathon som hålls ca 9:30-18:00 varje dag fram till 27:e, undantag på sön för jobb. Men detta är inget jag klagar över, tvärtom är det faktiskt kul o jag har inget emot det. Nu undrar nog alla vad jag har för sinnessjukdom/psyko syndrom, men nej någon allvarligare diagnos har inte utfästs.

På lördag har jag bio dejt med W,A & I, wiieee det är moroten just nu!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0