Sugarplum Fairy - You Can´t Kill Rock N´ Roll

Igår va jag på mini-tini-winnie roadtrip me la familia. Redan när vi anlänt till vårt första stopp var det koas. Men vi kom iaf till Vingåker där vi shoppa Tiger of Sweden kläder, sen kom vi även fram till Ljungsbro där de handla på Cloetta, jag nöjde mig med ett paket kakao. Då mitt energiska jag har svårt o sitta still så utsåg jag mig till lekledare på vägen hem o hade musikquiz inom genren rock och metal, de va hysteriskt kul =) Sen blev de grill hos mig.


Nu e slemma tillbaka, lagom tills att jag blivit Miss Fitness på allvar igen, så nu slipper jag hänga på F&S själv, 
 

I know you want me ~ You know I want ya =)



BILDER FRÅN SEGLINGEN


Första badet


Lägger till för natten


Den romantiska middagen


Den läskiga sten-ras-grottan där de inte gick o ta kort, spök ö!!!


Nattbada =)


Seglar genom Sthlm


Drottningholm en underbar kväll.


Kommentarer
Postat av: slemma

haha mallan du joggar och jag tjockar

2009-08-02 @ 19:03:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0