Broder Daniel - Drifter

Homecoming från Linköping...med söndersupen kropp, trött själv samt en influensa eller halsfluss på köpet. Men det var det värt. En KORT summering:

I torsdags bar det av, vi mötes upp på tågstationen vid 5, alla men hur mkt väskor o påsar som helst, vi skulle ju faktiskt på lång weekend, tihii. Haha ni skulle ha sett tjejerna när vi stog på perrongen o vänta, de va som nervvrak som aldrig åkt tåg o ora sig för allt, haha. Men vi kom på o gjorde oss genast bekväma. Väl på frågande Angela var bistrovagnen var, för jag skulle ju lära henne o dricka cuffy på tåget, men som alla insett utom hon så var det regionaltåg o därmed inget kaffe, hon såg åt som ett lesset barn som blivit fråntagen sin klubba men en aning förvåning av hur någon kan göra något sådant hemskt. Jag o andra sidan hade förberett mig o tagit en em origocuffy i rasten.  Sen spelades det kort, jag vann stress o Bellan slängde knektar på golvet, allt meddans wiveca låg o sov. De kom även 3 östgötslänningar som tog böter istället för att betala biljetten.

V'l framme var det bråttom t bussen men jag o Bellan ville ta massa linköpings kort. Men vi hann invadera bussen oxå o var snart framme hos anna. Där möttes vi av den tjusigaste o trendigaste hallen jag någonsin skådat o det satte ribban högt för resten av huset, som uppfyllde allt. Vi kom in rammlandes mitt i "familjen-med-fyra-efternamn"s middag. Oj vilken mysig familj, och rolig. Och huset, wooow. typ 130 spottar i taket, stora fönster, häftiga fondväggar, tapeter, inredning, allt. Det visade sig ju sedan att Annas pappa e möbelförsäljning o hans sambo e utbildad aktitektur.

På fredagen fick vi låna familjens Saab o gled runt i Linköping, tog en tur ut till Sveriges motsvarighet till CSI, vrålhäftigt , droger vapen lik mord poliser apparater labratorium. Vi hade tur att chefen kom just när vi tog där i entren så vi fick tillstånd o gå in bakom dörrarna. inte många som får den chansen. Sen åkte vi vidare till cloetta o godisfabriken, sjukt galet billigt o jag hande kilovis me godis då bårde sis o bror hade gjort beställning. Sen blev de shopping på ikano. Sen handla vi o åkte tillbaka till Anna där det lagades mat, jag fick en flaska merlot som vi drack o sen blev de makeover och utång, men de va lite tråkigt o lämna annas familj för krogen, haha.

Ja må hon leva, På lördagen vakna vi upp bakis på Wivecas födelsedag, 23 år är hon nu. De blev tårtkalas o en liten pressent. Efter frullen, som även den serveras på silverfat, samla vi kraft för en dag på stan, vi shoppas rea som aldrig förr, ända till kl 4 för då kom rebban så vi lämna av angie hos carro o hämta upp rebban istället. Väl hemma fick höra allt om busfabriken, sen blev det pizza kväll o vin o det nalkades för utgång igen. Förkaka va hemma hos Carro Sandra o Hanna som flyttat dit från västerås. De had een as fin lgh o jag o Carro skrev kontrakt så nu är det juridiskt sätt avklarat att jag ska hyra hennes lgh i v-ås =) jabadabadooo! Sen drog vi "tjejer i klassen" vidare till BK där det röjdes, wohoo vilken kväll.

På söndagen sov vi ut o när vi vakna bvlev annas pappa glad för då kunde han sätta på kaffe, fattar ni hur bortskämda vi blev! Vi åt frulle, duscha för sista gången i diskoduschen o sen packa ihop o så kolla vi på Kalle och Chockladfabriken, för Sofia sa att man får faktiskt se på TV:n, haha.  Men återigen va det någon som sov, wiveca. Tågresan hem gick i en sjuhundrandes fart, han läsa VR, spela lite kort o sen va vi framme.

Summa summarum: Antal linköpinghunkar = 0

Så igår sov o vila jag hela dagen men träna duktigt på kväll. Men idag har jag blivit sjuk, börja med halsont, sen kom migränen o nu febern. Men har bastat o ska nu bädda ner mig o med lite Andra Avenyn så blir jag nog frisk tills imorrn =)

Tack bitches för en grym helg <3 LOVE!


XO



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0