BodyWork - Hit Tracks to Pump your Body

Eftersom att jag från o med i söndags (inlämning av globaliseringsrapporten) och fram till onsdagen den 21:a har ledigt från skolan kommer den tiden att ägnas åt vänner o förbyggande inläsning. Men främst av allt träning. Så i detta inlägg kommer veckans träning att presenteras dag för dag, detta görs med undanflykter som främst syfte. Jo! För det är undanflykter som får en o bli lat men det kommer jag inte kunna vara nu. Så bye bye till det självdestruktiva tänkandet och hej hej till den första träningsvecka år 2009.

MÅNDAG

Kväll: 1 pass Skivstång & 1 pass Step/Styrka
Step/Styrka

Dagens frukost: Fiberhavregrynsgröt m. linfrön, valnötter o vispad äggvita (för fluffighetens skull som EmmaSlemma säger)

TISDAG

Morgon: 45 min powerwalk
Kväll: 1 pass Step

Dagens sötsugersättning: Annanas, melon, pysalis och päron

ONSDAG

Morgon: Yoga stretch
Kväll: 1 pass Styrka & 1 pass Hata Yoga

Dagens motivationshöjande: Att jag tränar med Sanna o Julle =)

TORSDAG

Morgon: Sussa!
Kväll: 1 pass Core & 45 min powerwalk med Julle kombinerat med serious talk 

Dagens kosttips: Äta regelbundet är A och O. Är var 3e timme varav varannat mellanmål så kommer figuren hålla sig slank o fin =)

FREDAG

Vilodag / återhämtning

Dagens ordspråk: Passiva tänker om, Akriva tänker OM! Om ni fattar den :p

LÖRDAG

Förmiddag: 1 timmers powerwalk med stavar i ett ruskigt högt tempo
Eftermiddag: 1 pass Gympa

Dagens tips: Ha visioner och delmål. Exempelvis springa stockholm marathon år 2010 som vision o delmål är först vårruset och sen tjejmilen. Upp o nergångarna kommer stärka dig!

SÖNDAG

Morgon: 1 pass Yoga
Kväll: 1 pass Skivstång & 1 pass Step

Dagens läppglans: IsaDora, Brush-On Gloss 02Sorbet med Aloe Vera


Over and Out!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mailn min skönavältränadeböna!!

Jag vill bara skrika högt och jubla när jag läser din "träningsdagbok"...

Va sa du, Beach 09. ??du är mer än vad vissa kommer bli,de spelar ingen roll om man är mindre dallrig och formad... är man ful i fejjan är de kört! Du är het babe!!



Olla! ;P

2009-01-15 @ 21:27:25
Postat av: Miss Fitness M

Tack darling =) Ja jag har hört att detta blivit lite som en motivation för många av mína vänner =)



Du har så rätt o du e jävligt het du me!!!



XO

2009-01-15 @ 21:45:58
Postat av: Linda

Hej tjejen jag tänkte bara kolla med dej, hur många gånger i veckan brukar du träna och hur har du tid till detta, jag själv har jobb och polare som lockar mera en träning.. hur gör du för att inte gömma dej i vassen?

Bra blogg förresten, jag brukar slinka in och kolla ibland.

2009-01-15 @ 21:52:35
Postat av: Anonym

Va duktig du är som tränar! Fortsätt så!

2009-01-16 @ 11:22:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0