Shinedown - Devour

Devour Devour
What a way to go!
Jag o Miiikron


Ett grymt onödigt inlägg men varsegoood iaf:

I lördags samlades "vi" utanför mdh för att inleda den spännande omtenteperioden, ämnet är mikroekonomi o alla som befinner sig i ekonomivärden förstår fasan över det hela. Men nu, 3 dagar senare har jag insett att det är den omtalade svårighetsgraden är lite överdriven. Det går att förstå. Men det går inte att lära sig alla diagram, definationer, teorier och härledningar på 4 dagar, det är inte relaistiskt men det ska ambitiös-pluggas fram till onsdag em. Idag hade vi eftermiddags party med mellis, party dunka dunka, smink o frisyr styling och en märy som shejka i dörröppningen. Och imorrn ska jag få sussa hos bellan =)



Och så ska alla tjejer t linköping i slutet av månaden... paaarty

...och så har vi en ny diet att pröva... beach 2009

...och en veckas ledigt efter på sön... våra bästa år kl 12:50 varje dag o två träningspass per dag

...o sen går alla i samma klass... flamsi o galet kul

o sen kanske det kommer ske en stor förändring i mitt liv... ordlös



Saknar SANNA o JOULINE så ooootroligt mkt!!! Älskade tjejer <3


Kommentarer
Postat av: Julle

Men du kexet!! vi är ju bara ett stenkast ifån dej.. MISS U BABE!

2009-01-06 @ 19:28:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0