Raubtier - Kamphund


Min nya rosa vän =) Love it!

Idag var jag i västerååås o fika me angie o rebban i timmar o minuter över en kopp Global Living cuffy, myspys.
Så hämta jag ut en mobil till brosan o passade på att fixa bredband till ett mycket mycket förmånligt pris. Så kul o trippa hem med en gratis mobil o ett bredband som kommer kosta min nada i 6 mån. 3 är gryma. Samla massa pluspoäng hos N oxå vilket kommer behövas o utkasseras inom en snar framtid pågrund av vissa omständigheter som kommer ske. Fick förresten lära mig att 3G betyder tredje generationen idag oxå, onödigt vetabde AB.

Va i Kista o åt på tok för mkt mat, handla på tok för mkt nötter på de nya Tasty House brevid bion, diskar i långa rader med nötter o sen med torkade frukter o annat nyttigare mums men även godis o delikatesser, oj vilket paradis. Och extrapriser, rebatter, you name it! En mys kväll med mammi =)

Nu ska jag till mina hjärtegull.

Kommentarer
Postat av: Julle

Rosa vän... hummnn ;P



Den ska in i datorn Malin!

2009-01-17 @ 20:10:52
Postat av: Angi

ååhh har tasty haouse äntligen kommit hit!!! yeah !! va glad jag blir då behöverman ju inte åka till helsinborg för å köpa nötter...weeii..ses i morgon..viiiiin å prat :D

2009-01-18 @ 14:06:48
URL: http://angeelina.blogg.se/
Postat av: M.

Nä men lalla, nu läste du nog som du ville ha de. Till Kista har de kommit :p tihii



Längtar som faaan tills imorrn =)

2009-01-18 @ 19:33:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0