Millencolin - E20 Norr

Vilken skolstart. 3 timmars sömn, försovning, tågfittan va i farten igen, och oj vilken fart, lämna perongen fram framför nosen på två andfådda tjejer, 2 min för TIDIGT. Undra om SJ ska kompensera alla förseningar med att nu börja avgå för tidigt. Väl framme o tillbaka på akademin med mitt "crazy gang" var allt bra igen och en underbar känsla sped sig över mig, tröttheten var bortblåst av föreningen med mina flicks. När 160 pers äntligen moffat in sig, bellan trängde in sig bland de första för att ta favvo raden, haha, så gjorde läraren entre o han va en riktig humoristisk snubbe som skratta åt sina egna juridikskämt, en äkta fackman med andra ord. Klassen blev splittrad i två som sedan i sin tur blev splittrad i två, säger bara "mälardalens högskola i all ära", folk skulle börja byta grupper hit o dit, känns som att vi bör ha växt ifrån detta, vi är inte barn som gråter efter mamma när hon lämnat oss på dagis, aja kaos iaf.

Sen for jag hem i ilande fart för att hinna allt, tog bilen som stog längst bord på Lidl parkeringen och körde till en p-ruta närmare, som om att de gick fortare än att gå, köpte massa fin god frukt, sen till centrum parkeringen där de va koas, konstigt kl e ju bara 3 en eftermiddag mitt i veckan, ja ons...hann inte tänka längre innan jag kom på att de e ju pensionärsdag på ICA och för ens egna bästa ska man hålla sig borta, tanter som inte orkar ratta o parkerar på de kostigaste sätten så man själv är bara ivägen, gubbar som springer med kundvagnar i vinglande banor precis som om att de väl fått igång benen så ska är de bannemig lika bra o pina på, ja ett äventyr.

Min mormor o morfar va inte hemma, kom på att de va väl på centrum med deras jämnåldriga, så de blev hem till Melrose Place istället, sen skulle de lagas mat, fixa pengar, städa, träna, you name it och de värsta av all, packas!!! De känns som att jag ska utomlands o har redan grym resfeber. Men jag ska iaf bara till linköping d tjejerna i klassen, vår första resa tillsammans förresten. Kommer bli så kul, de ska shoppas, drickas cuffy o skvallras, FESTA o bara ha kul. Fira Wivii som fyller år då ska vi oxå göra. Och jag(eller vi, eller hur angie =)) ska skriva hyreskontrakt, så med detta är det väl nu officiellt.

Har tiggt till mig att låna lite väskresurser av sis, mutar med godis. Kan se framför mig hur alla kommer stå o hoppa i väskorna imorn för att få igen dem då alla verkar ha samma problem med packningen o löser detta med den gyllene regeln, bättre packa för mkt än för lite. Haha tänker på de maria skrev i sin blogg om hur de skulle få på o av alla deras väskor nu när hon o jenny nyligen åkte till norge för att bosätta sig där, riktigt så illa kommer inte detta bli, vi ska ju bara på weekend.


Angie



Wivvi


Bellan & Rebban



Anna & Wivvi

Å här har vi Angelas Carro som vi ska festa hos på lör o vars lgh jag ska hyra, as fin, o så Emma som tittar fram =)



PUSSS!!! ♥



Kommentarer
Postat av: Anna

Nu jäklar blir d av...sant bättre för mkt än för lite ;)

Ses imorrn, pussss

2009-01-21 @ 22:48:33
URL: http://annastjernqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0