Markoolio - Vilse i skogen

Nehe ..försöker få tag i Mallan ..men det va lättare sagt än gjort...MALLAN VART E DU !!!??
Nu blir jag orolig ..har du gått vilse?,
Blivit kidnappad...?
eller....
 ....kanske blivit såld som apelsinplockare till Estland...?? 
Hoppas inte...du är säkert å tränar din lilla toka...;)

Hahaha du e ju för rooolig och värt o nämna angående detta så har jag varken virrat bort mig o lever på bara barr, inte har jag heller blivit kidnappad av en bad-boy hunk som man ser i actionfilmer (satan!) och åkt i en trång countainer till östländerna har jag då inte heller fått uppleva.

Så imorrn kan jag komma till våsan i min levs levande kropp o träffa alla tjejer o dricka massa viiin o snacka i en hastighet upp mot 400 ord/x  med en decibelnivå närmare 88.8 i gälla ljuva toner. Sen ska jag o angie sussa hos belli o då ska vi ha pyjamasparty, de har jag bestämmt!!!

Oj så nu måste jag sussa om jag ska orka me allt, dagen börjar med träning o jag ska ringa o väcka sanna så hon inte kan skylla på att hon inte va vaken, tihi och moha!


Kisses

M.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0