Status Quo - Proud Mary

Nu har jag svullat i mig den goda semlisen från Bageri Mazarin, som troligen det ända som är bra med orten Bro. För den är för ljuvligt jävla god, aldrig smakat en semla som dessa =) Mums!!!

Detta ska tränas bort ikväll med lite step, för att bränna alla kalorier funderar jag stark på att ta 2 lådor o ställa dom på varandra, så att lår o rump fläsket verkligen måste röra sig. Ska höra med S & J om de gilllar denna ide, hahaha! Vad en sockerkick får en o tänka sjukt.

Idag hade jag en jätte rolig bibblan plugg dag me wivvi, mary o slemma, gällande BN så var de lungt på den fronten, de kanske hade ätit semlor t frulle o då förstår man att de måste spendera ännu mer tid på bajstoan...än i vanliga fall så att säga.

Imorrn ska jag gå på klass 2's föreläsning då vi har "sportlov" fnys. Men ska bli kul o uppleva föreläsning me slemma wivii o marran igen, för det har jag då inte blivit bortskämd med på senare dagar. Och jag o Marran ska få åka brum brum bil t skolan =)



5 dagar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0