Slipknot - Psychosocial

I did my time and I want out
So effusive, fade
It doesn't cut, this soul is not so vibrant.




Dagens skol flickor som lärt sig allt om associationsrätten, men slemma saknas på bild, av den enkla anledningen att hon alltis missar efterferren. Men de är det ändring på nu...för det är då vi blir vildare än vildast ;)


Till Angie: Kom till skolan! Va snart 1 vecka sen jag såg min bella donna! Men de  elika bra att du tar en paus från mig för snart kommer jag vara med dig varje sekund :p tihiii

Kommentarer
Postat av: Angi

jaa du ... när komme rjag till skolis igen ... haha.. nej men har verkligen behövt en paus från allt å alla.. har inte vart på mitt snällaste humör så har vart bra för er å slippa mig för hade nog inte gjort er gott ändå...:P...japp snart kommer du ångra att du skrev det där inlägget ...hihi

2009-02-26 @ 16:25:13
URL: http://angeelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0