Scars on the Broadway - They Say

Idag är det söndag men mer än så, de är 1. Min första feberfria dag sen tis 2. Feburari 3. 1 mån kvar nu...och på grund av hispigheter runt det har jag glömt att utföra nr 4. Hårtvättardag

Håret får tvättas imorrn, nu kommer de grymmaste tipset...för nej, de är ingen "blondinbella myt" att man ska tvätta håret 2 ggr i veckan ENDAST! o sen bara skölja med vatten mellan. Sön & Tor för min del och jag lovar att jag har ALDRIG skitigt/fettigt/smuttsig hår =)


OBS! Detta går inte om du har schampoo & balsam från typ ICA då de bara innehåller fejk enzymer för att de ska löddra mkt!


195 kr flaskan, Tahitian Noni

Den jag har e för lockig hår o flaskorna har räckt i 1 år o 3 mån.

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha bara för du har ett super_fluff :D:D

2009-02-02 @ 20:34:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0