Dope - You Spin Me Right Round

Imorrn e det the big day D.

Då ska hela mitt bålstaliv slängas upp på ett lass och förflyttas till västerås city (uttalas gnälligt och med reklamröst) mha mamma nikke carina o teo. Så idag har jag varit ända dit o kollar in deras utbud gällande möbler så att jag vet exakt imorrn vad jag vill ha. Och det vet jag nu, en hörnsoffa är t o m utcashad och jag känner mig lugnare än någonsin under den senaste månaden. Tyvärr kan jag inte slänga med S och J som är en stor del av mitt bålstaliv o en av anledningarna att jag väntat så länge på att flytta, men tror inte att de skulle uppskatta o åka släp en hel dag o sen få bo i ett förråd, tyvärr!!! Men ska träffa de ikväll o få lite kvalitets tid. Love Love Love <3


Känner iaf mig iaf mer välkomen än någonsin till västerås. Alla är så snälla o överlyckliga att jag flyttar dit, den nivå av efterlängtan hade jag aldrig räknat med men vad ska man säga, världens underbaraste brudar =)


Pay back time och jag har värsta planerna för alla =) Me casa es su casa.... Oj va kul de ska bli me alla bitches, dricka cuffy o  vin på uteplatsen,ha filmkvällar, motionera tillsammans, cykla runt o busa wiiiihiiiiiiiiii.


Och så har jag redan planerat mina besök o va vi ska göra  när S&J kommer, o så Mli så klart o Maria får jag ta o lura dit när hon e hemma från norge. Och så Marran när hon lessnar på tåget o Gudde inte e hemma.


Nä nu ska jag rulla fittfärsbullar av min blandning innehållande ägg, fiberhavregryn, sambal olek o feta ost. Sen ska jag till M&M o så andra äventyr.


XOOX



Kommentarer
Postat av: Julle

Nu blev jag lite ledsen i ögat! ... :(

Jag vill inte....ville inte...

Malin du är världens bästa tjej, och det kommer bli jobbigt att inte ha dej 5 minuter ifrån mej. Men det blr väl till att vänja sig att åka tåg :P





Puss & Love

2009-02-28 @ 17:29:45
Postat av: slemmoo

vi välkomnar dig med öppna armar fluffisen!!! i västerås ciittyyyyyyyy

2009-03-01 @ 14:18:12
Postat av: Alexandra

hello! :) vad trevligt att du tittade förbi hehe, tänkte spana in din blogg, visste inte att du skrev :)

2009-03-01 @ 15:43:25
URL: http://aleez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0