Kiss - God Gave Rock N` Roll

Marran - Kjolen jag fick av dig sitter som en smäck och framhävar killerlegsen, dock måste dom shapas igen. Men kjolen är bara "så jag" fjortis uttalat, tack så mkt hjärtat mitt =)

Anna - Min lista kommer upp imorrn, oh oj va sexiga heta män ni ska få skåda då. Blir alldelles till mig vid bara tanken o vill bara skrika till dessa män "ge mig ett redigt skott i råttan, NUU!!! "  haha, skämt o skidor man får nog inte vara så frispråkig i detta land.

Idag efter övningslektionen så gick jag lalli o belli hem till zeyneb som skulle bjuda på kurdisk aburgineröra, oh dra mig baklänges o kors i taket va gott de va, det kommer bli sommarens grej. Sen bjöd som på kurdisk efterrätt, te o kaffe o massa goda frön, nötter o frukt. Vilken underbar tjej hon är denna zeynoo, o bedårande ögonfransar, jag är INTE avis.

Nä nu e jag bara för trött på allt så lika bra o säga god natt nu så denna dag ersätts av en ny, sussilulll slumra in......




Btw, 1 vecka kvar t rockferren o nedrräkningen har börjat, the final countdown!

Kommentarer
Postat av: Madde

Tack så mycket =) Haha jaa jag ska tänka på det i fortsättningen:P Ha en bra helg =)

2009-02-12 @ 23:53:06
URL: http://wiiikstroom

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0