Iggy Pop - I'm a Hardrocker

Finner ingen inledning som är värd detta inlägg som är tänkt att kort summera torsdagskvällen då vi anordnade -  Rockfest @ Gåsmyren. De va gaalet kul o vi börja showa loss redan innan vinet börja verka. Ojojoj!!! Vilken otrolig rockfest de blev o alla betedde sig verkligen som riktiga rockstars, med andra ord så dracks de vilt, dansades galet, det deckades, röktes, trachades, strulades mm i en galet skön mix. Heavy Fucking Metal!

När klockan var framåt gryningen var det mkt kul som hände o bilderna i huvet får mig o as garva, iaf de me Marran. Ser även framför mig hur östergaard o philippe sjunger för oss o vi dansar till deras skönsång, galna filmklipp som bevis. Det var tydligen svårt att slita sig från kaeoroken. " Tooooo all grils in the soffa ska me and phil sing a song. Giiiils love sexpack and they gillar inte ölkagge." Oj vilken enterteinments det bjöds på! Oh vad kul jag hade hela kvällen men med mitt extrema beteende så var de väl inte så konstigt, stora blåmärken o sår på bena, det ska dock inte avslöjas här men de bilder som tagits säger mer än 1 000 ord, något som gäller oss alla crazy bitches ;)  

Sen igår vid halv 3 träffades alla nyvakna brudar för fyllefrukost. Pizza o Cola, vi va riktiga svullon. Haha så kul o höra allt som hänt o har kommit på ännu mer nu efteråt. "Vem var den där Jimmy" Sen städa vi lokalen o de gick med en superfart.

Ikväll har jag varit med min Mli. Skräckis o massa godis o Zero, tjejmys =)



Kommentarer
Postat av: Madde

haha jaa :P tack själv :D hoppas du haft en bra helg =)

2009-02-22 @ 13:57:14
URL: http://wiiikstroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0