Good Charlotte - My Bloody Valentine

Den 14 feb o alla hjärtans dag har svept över svea rike som de kommersiella jippe de är. Nej jag har däremot baka en

kärleksfull kladdis me hallon o mörk choklad till min familj o jouline, tack lalla för din hjälp, den blev god o uppskatad. Efter att J o jag smakskat i oss bakverket o brännt en skiva hos moi drog vi hem till henne o gjorde tacos me gucca, mums! Och vet ni vad, sen fick jag J`s fina klänning från style by stars, en sån som rebban har som jag trånat efter, underbart fin =) so happy. Sen i mitt 2 glas vin och J`s margarita o san francisco så kom Sanna =) O hon hade me sig en pressent t oss, från mio,  o jag hade en till dom, som en liten uppskatning för de fina vännerna som de är. Nu är jag färdig fixad o kan övergå från salong till kanon (som vår höök lärare leffan skulle ha sagt). Om bara S och J kunade bli klara snaaaaaart, girls girls gils, som montley crue skulle ha sjungit till dem. Ge mig en drink nu ffs! Nu ska de ferras, som ett upload till rockfesten på torsdag, fy helvete säger jag bara =) Då får jag även en il nostro o ciggis vän, jag syftar på dig angie =) Nu ska sannas hår frisseras, jag fixar håruppsättningar, sanna sminkar o julle blandar drinkar, vi har hittar våra roller i vår relation som att vi vore gifte, tihii.

Allt som händer från o med nu kommer krympteras o preskriberas ;)

Puss & Kram





Kommentarer
Postat av: Angi

haha skönt inlägg..va härlig du e ... haha

2009-02-14 @ 21:56:01
URL: http://angeelina.blogg.se/
Postat av: Jouline

Hörruuu! Rockar´n! Hur va festen ikväll?

Och du måste uppdatera mera!

Miss u! Puss

2009-02-19 @ 22:52:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0