Eskobar - Someone New

Förra veckan börja jag träna igen efter fluensan o all förkylning. I och med Power Dance passet fick jag träningsvärken, i och med gympas såg jag att konditionen var på topp. Yogan visa tydliga teckan på för mkt soddliggande med konditions stepen bekräfta det som gympas även gjorde. Faaan va najjs tänkte jag! Men idag var mina stora fasa, mina muskler. Så det blev skrivstång o jag o sis kom lite sent så mamma hade plockat fram allt åt oss, o jag hade fått de de STORA vikterna. Oj paniiik men jag körde på o fy tusan va bra det gick. Så jag tror att mina 3-4 veckors ledighet med massa godis, glass o sprit varit en bra topping. Sen step/styrka på det så nu e jag död, men glad. Död och Glad =)


Ska hoppa i mina sockisar som mormor gjort =) vit o guld.





6 dagar kvaaar....

Kommentarer
Postat av: Angi

åhh vilka mysiga sockor...snäll mormor du har ..jaaa å snart e det bara 5 dagar kvar ...weeii sen ska vi sitat hemam hos dig och plugga å dricka kuffy ..

2009-02-23 @ 23:22:00
URL: http://angeelina.blogg.se/
Postat av: Anonym

tihii aaa =)

yeees we are o sen när vi tröttnat på de byter vi ut cuffy mot vin och plugg mot tjejsnack =)

2009-02-24 @ 19:18:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0