Ebba Grön - Ung och Kåt


Grattis till min Angie på din 24:e fördelsedag =)





Grrr vilken sexig mother fucker italiano bella


Min gåva, den riktiga presenten av tjejerna ges i anslutning till firandet ;)


Gjord av: littledessert.blogg.se



Till Lalla: Om åldersnojja eller annat gammel-tanke-trams infinner sig i dina tankebanor så säger jag bara...no worries...jag ska se till att du håller din ung vild o galen, men de kommer du klara med eller utan min hjälp i många år framöver ;) Rock on baby ♥


Dagen jag aldrig trodde skulle komma är här, dagen då jag klara mikrotentan, och jag gjorde det faktiskt på mitt första försök, sen att de va 1 år senare spelar ingen roll för de har inte varit till en fördel direkt. Är så fucking jävla glad så de inte finns, obeskrivligt. Grattis igen ang mikron till Angela oxå =) Nu kör vi igång med internationella ekonomin på lördaaaaa =)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vilken söt :) Grattis till tentan !! :D

2009-02-04 @ 12:58:33
URL: http://jmalmberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0