DragonForce - Through the Fire and the Flames

I torsdags bjöd söta Lalla på födelsedagsfika, jag o Marran traska hem t henne dir efter skoli, tänk er detta, en VARM matlåda (i skolan tar de typ 5 min för att allt ska bli varmt o vem orkar vänta så länge i ett äkligt rum) och sen att få göra detta till våra bästa år, detta var dagens I-lands lyxighet. Sen blev det Guitarr Hero tills Wivvan Anna o Rebban kom, vi kunde inte motstå läkerheterna som dukades fram så vi högg in innan Slemma hann komma, men hör o häpna, det fanns en bit kvar t henne.

Sen skulle jag o Marran hem, vi tacka för oss i god tid o börja vår promenad till tåget, vi förundades hur lokaliserade vi blivit i v-ås o kunde ta genvägar vi annars inte gjort. Men sen när vi kom på perrongen inser vi att tiden är knapp, tåget står på 2:an o vi måste agera snabbt, i ett drastiskt beslut springer vi över rälsen o offrar våra liv, men inte hann vi för det.

Som två fån står vi där o magarna börjar kurra för kl är långt efter middagsdag. Korv + Västerås station = Positivt resultat för luffarna. Vi kom genast ihåg varför vi bara ätit korv en gång innan.

Igår kväll var jag med världens bästa vänner <3

Och idag var det internationell ekonomi hela lördagen, men lärarn va grym o hade mycket nationalekonomi karäktär med inslag av humor o männsklighet, något som inte brukar vara vanligt för dessa mikro o makro snubbar.


XO




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0