"vad lockig du är ihåret idag"

Analytical Paper, Case, Analytical Paper, Case och ännu mer Analytical Paper och Case. Det är mitt life för tillfället. Men när det är klart är det bara en liten uppgift till och så ledarskpsarbetet i x-tra kursen. Snart snart kommer man börja se ett ljus i denna oerhört låånga, mörka, horribla och engelska tunneln.

Juldilemmat blommade upp förra veckan, jag som hade intalat mig själv att denna konflik inte skulle uppstå iår, vem försökte jag lura? Försvarsmekanism AB. Det är egentligen hemskt när det finns familjemedlemmar som man vill kapa av från släktträdet. Men de tär ytterst självförvållat iom detta extrema självdestruktiva beteendet som påverkat allas liv i många år, det blir aldrig förändring! Känslomässigt rubbad!

Idag har jag belönat mig med träning och sen regnbåge till middag i hopp om att stressa ner mig, det blir tvärtom när jag kom på att jag inte har bakat till morfar, trodde fikat var fixat iom julbaket ihelgen men sånt för ju inte morfar äta. Men nu har jag bakat 2 sorters muffins så. De ska bli så skönt o få besök av mamma, mormor, morfar o sis imorrn, kvalitetstid med familjen. Kvalitetstid is da shit!

Jag tycker om våra BI som vi har i våran grupp, dom är så genuint snälla.

Angie o jag kan bli nya manusförfattare till andra avanyn, för vi vet alltid vad som kommer att hända. och det är INTE för att serien är förutsägbar, måste poängtera det, haha.

Sussiull slumra in...natti natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0