Röda byxor borde bannlysas!




Imorse gjorde vi klart AP, ska bara korrenturläsas över helgen, så skönt.

Någon hade av en märklig anledning klippt upp mitt lås på cykeln, men inget annat hade gjorts, underligt, men jag o cycklar o västerås är inte en bra combo. Bara o bege mig till min favorit affär, Clas Ohlsson o köpa ett nytt lås, en underbar oväntad kostnad. Passade på o köpa mammas julklapp från m&m, shepardstofflor från Nilson som är i bedårande ballerina modell, så nu är det avklarat

Åkte hem o tog en välbehövlig p-nap när jag helt plötsligt sitter med telefonen i handen, då har angie ringt o jag har svarat, samt satt igång högtalaren men fattade inget, helt veck. Men sen kom hon på besök, de o kaffet gjorde att jag vaknade till liv o nu ska jag ta min energi o åka till F&S för Intensivpasset =) Sen ska jag få äta angies paradrätt, wok. En myskväll på skalberget med andra ord =)

Snälla rara killar, sluta dra på er tajta RÖDA byxor, korvskinnsben är inte charmerande någonstans!!!

Saknar S&J, men nästa helg ska en blivande 21-åring firas med buller o brak!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0