Nyårsdilemmat

Nyårsdilemmat stog mellan strueplan V.S bålsta. kamp in i de sista. bålsta vann just. hur va detta möjligt? Har redan övergivet mitt befintliga nyårsligg och nu kommer jag defenetivt inte finna nå nytt potentiellt ligg som sthlm marknade hade kunat erbjudit mig. partynivå 1000 övergavs för senare besök av en mäng anledningar. Tog vi rätt beslut!? ur de finansiella och rationella synvinkeln: JA. ur nyårs och äventyrssynvinkeln: NEJ. är detta ett ålderstecken som visar på mognad och förnuft eller kommer vi ångra detta i äldre dar. Jaja, stockholm finns kvar och nu får jag vara med både jouline och sanna.


Att fira år 2010 med Sanna och Jouline är ett privilegium och vi får även marcus på köpet =)


Nu ska vi handla in nyårs supén


Gott Nytt År


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0