MALIN - kvinna från magdala

Idag är det malin-dagen, vilket även är en nobel dag, då alla royaliter o vetenskapsmän hyllas och det är även flaggdag. Mycket ståhej bara för att fira alla MALIN ;) igår hade anna namnsdag, så då fick vi berätta för våra gruppmedlemmar om namnsdagar. Så imorse när jag kom till skolan sa xiao "happy birthday on your name day" hihi så sött. oh appropånamn, nu har jag malin nedskrivet på både kinesiska och koreanska, facinerande =)

Imorse va vår casegrupp i sitt esse, vi är nästan helt klara med caset nu o blir helt klara på mån fm. då ska vi ut o luncha så att xiao o ahreum får smaka på svensk mat. uploaden kommer redan på sön kväll då vi ska adventsfika hos angie, det tyckte dom ska bli jätte kul, undra bara hur de kommer uppskata pepparkakor, saffran o glögg då det är väldigt speciella smaker. Oh vad vi ska ge dom ett riktigt lucia firande, ahreum kan ju tillomed nynna sankta lucia sången. dom är bedårande, en söt flicka o en nallebjörn, våra nya skötebarn då deras faddrar övergav dom isamma sek som de kom i stort sätt, bra jobbad MDH som med alllt annat.

Kom från skolan kl 11. Då kom mamma mormor morfar o johanna o hämta upp mig för en shoppingdag. Först erikslund där jag storfyndade städgrejer, woohooo (sarkastiskt). Sen fika vi hos mig o traskade ner på stan. Strossa runt, käkade middag, där helt plötsligt angie o tobbe dök upp, slutsats: västerås är mig en liten stad. När vi kom hem igen åkte de men johanna stannade kvar, sen kom hennes nye man Oscar hit på kvällsfika, en trevlig fillur och good looking, bra jobbat sis!

Min magkatarr är tillbaka, helvetes faaan! Bara det inte blir som sist när de va som värst för de va en tuff tid. Ajaa har iaf letat fram mina repept tabletter nu.

Börjar skåda ljuset i tunneln nu. Imorrn ska vi göra klart AP oxå så när caset blir klart sen så är det bara 2 akademi uppgifter kvar. 

No I moste to the analytical part of Disney Worlds market strategies from 2000-2008 for the parks and resorts!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0