Julpynt

Goes julpynts galna, de är vad jag o angie har gjort denna eftermiddag. Pepparkaksburkar och big size julkulor med dunder pris nedsänkning från IKEA och så massa plottit jularrangemangstillbehör från Plantagen o en julstärna =) Nu är det jul här i mitt hus.

När vi kom hem till mig igen skutta vi upp o hämta Carro för då va de dags för popcornpajen me broccoli o ädelost, ja de är ju självklart inte popcorn i men botten luktar som de. De är världens godaste pajdeg som endast innehåller sojamjöl o smör. Nyttigt, gluten o förföriskt god. Sen blev de mamma söker pojkar och paradise hotell. Mys pys me dessa underbart trevliga tjejer.

Jag har precis navigerat Jouline genom SJ bokningen, hon e så bedårande rolig. Men...hur vet de mitt nummer. Hihi =) Och imorrn ska jag o sanna äta tacos hos julle, en upload inför lördagen. Gu vad jag längtat ihjäl mig, så jag är praktiskt taget död nu.

Angie har bloggat om de roliga iklassen, som jag inte orka igår, mao WHOOOOOTER (med bärsk holländsk mörk röst) som fått äran att bli talesman/representant för de nederlänska männens undre kvaritl. Tillskillnad från Båge-Elefant-Annanas-Uggla lr hur de nu va, kanske ska fråga kafteriapersonalen för dom vet ju allt, hahaha. Denna angie har även skapat en skit kul grej där hos o jag goes Alf, fins på FB, enjoy it =)


Be yourself is all that you can do!!!

Nu nu ska jag sussa, ska skutta upp tidigt imorrn och göra mitt jularrangemang, gymma o packa innan jag ska till skolan o träffa Analytical Paper gruppen. "H: Wei Wei, jag tror det är en tjej" Inte lätt o veta med dessa BA, haha.


 



Kommentarer
Postat av: Angi

ALLRAM Å SETH!!! WEEII... tack desamam för en riktigt skön å mysig dag vännen!!Båge-Elefant-Annanas-Uggla haha Wootherrrr Maaatt...roligaste p länge!! Va dig själv..BRA sagt Smarta Malin! Ses i morgon :*

2009-12-06 @ 22:01:29
URL: http://angeelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0