En professionell Jultomte!

En snabb review från vad som hänt sen sist:

Fre - plugga, centrum me sanna o julle, ost- o vinkväll som upload.
Lör - plugga, fira sanna på hennes födelsedag
Sön - bakisplugga, hem t vås, a&a kom, inlåsning o marathon plugg
Mån - plugga till 22-tiden, 36 timmar totalt, slutresultatet: ett stort akademiskt pm om förändringsarbetes ledarskap inom offentlig sektor (Lean och Rättsmedicinalverket)
Tis - plugg, hem t bålsta, va me s&j
Ons - handla me mormor o morfar inför jul, IKEA, uppesittarkväll me tacos o bingolotto (vann 200 kr) me familjen, carina, teo o filip
Tor - Jul hos mormor o morfar
Fre - Jul me pappa, jobba på Rilles
Lör - Baka bullar, julfirande igen, jobba på Rilles

Idag skulle jag sova ut o ha min första lediga dag på många månader o bara dega i soffan, men icke sa nicke, kan inte njuta utan måste akrivera mig så lura med mig amma o johanna till kista (eftersom både sanna o jouline jobbar!!!) shoppa på mango o monki =)

Under denna tid har även min underbara angie hunnit åka till mexico. Redan saknad!
Igår fick jag dock träffa Maria, kära Maria!!! Tyvärr va hon bara på kort visit o ska redan idag tbx t Osla men snart kommer hon hem igen =)



Metal X-mas och Heavy New Year!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0