Duracell Kanin

Jag har sprattel i bena o kan omöjligen relaxa! Jag måsta ha saker inplanerade annars får jag dårnippe. Idag va vi (som tur va) tvugna o åka till vås för o hämta ut en bok som jag res. till mamma. Passade på att låna min nästa kursbok också så kan jag läsa den 1 gång innan kursen börjar, jag gillar förberedelser. Plus att då kan jag beställa den till nästa CSN kommer då denna månad blir kris, as always, även fast jag fick grymt bra betalt från Rilles kvällarna. Men måste till Nettan o fixa frippan, storhandla o massa mer. Boken är tydligen ett mästerverk inom området för företagande och tillväxt, ska på spännande o se om detta är lika överskattat som mintzberg eller som det faktiskt är ett hejdundrande litteraturiskt fenomen.

Imorgon ska jag få min digitalkamera, i utbyte mot ett vitt skärp o en illa version av en lusekofta som endast kan sammanfattas i ordet; herregud!!!

Sitter o kollar på Färjestad-Frölunda me hockytokarna till familj. Jag undrade mig vad det är för tokar som är villiga att bet. tusen spänn för o stå ute, trängas, frysa o kolla hockey, eller bakhuvet på personen framför!? Det var tydligen flera tusen som lockats av det vilket lett till europeiskt publikrekord!! Skandinaviskt folkbeteende, jag tror att jag hamnat några breddgrader fel.

Idag har mitt nya liv börjat efter 1 mån med ett massivt kaloriintag. Har dock tränat som en äkta bodybuilder  men när julen kommer kommer även så många frestelser som man inte fått sätta tänderna i på ett helt år. Alla påstår att det är under julen man äter för mkt. Jag påstår snarare att den är innan jul och lagom till att julen kommer har man tröttnat på alla frestelser o fokuserar sig mer på maten, och maten är då inte onyttig bara man undviker fabrikat o geggorna. Nu kommer jag inte kunna träna heller =( men har med mig joggingskorna så ska satsa på promenader o joggingtur om det lyckas bli över 10 plusgrader vilket ser ut att vara botom all reckhåll just nu. Saknar vår, sommar o höst joggingen, så effektiv fettförbränning och som även, som sagt, "förenas kropp o själ till en harmonisk balans" Kolla bara på Fröken Sandell's exemplariska resultat tack vare joggingen! Ikväll byte jag ut julgodiset mot fruktsallad o vaniljkesella.








Kommentarer
Postat av: Fröken Sandell

Hahah, ja det var då ja..hahha nu är jag fyrkantig. Håller med om dec svullerierna börjar långt innan julen..



Puss o god fortsättning

2009-12-30 @ 19:34:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0