"Det är ingen ros på danser"

Jag gillar kvalitetstid, vilket jag haft/har med sanna o jouline. Blev middag o vin igår, en mysig uppladdning tills idag. Imorse åkte vi o handla allt till vår julbakning. Sen har vi bakat saffranslängdet med phiadelphia fyllning, saffransbullar med mandelmassa fyllning och vanliga lussebullar sen har vi även kokat limekola. Bullmammorna =) Nu har vi förflyttat oss från mitt hus hem till jouline, där förfesten ska hållas, om hon bara kunnde duscha klart snart!!! Min uppgift va dock o laga mat meddans, inte blogga.

Jouline gillar inte julmusik men att bränna upp gräddpaket. Båda två inträffade.

Det är underbart o umgås med dessa tjejer, o snart kommer även söta emilie =)



Kommentarer
Postat av: Angi

Tråkigt goda de de där längderna ser ut då! Spännande det låter med philadelphia fyllning! Det får du berätta hurman gör sen :*

2009-12-06 @ 21:59:33
URL: http://angeelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0