Timotej-tjejen är en bitterfitta, med all rätt!!!

18 dagar intensiv tenta-pluggning med snitt 8 timmar akademi per dag samt 3 veckor läsning innan de, är vad är resultatet av de. Förhoppningsviss 2 små g med 0 poängsmarginal fast de borde vara två självklara vg. Är inte tentafrågorna skriven i berusat tillstånd så är de skrivna i ett dileriskt tillstånd. Livet är så orättvisst att jag måste gråta över de och när botten nu är nått så ska man självklart sjunka lite till. har ju blivit tant på köpet med hugg i ryggen sitter jag o knaprar tabletter för magsår o migrän. Fuck it! Fucked up!


Nu ska jag rehabilitera mig, träna ikväll i bålsta, wiiie, o sen börjar vin-marathonet. Bby imorrn, kräfskriva hemma på fre & kräftskiva hos thomas på lör!!! Har ju TYDLIGEN offrat 2 helger för mkt redan.


Tur att de fins några solstårålar som lyser upp tillvaron, den senaste tiden har 2 stålar varit extra starka, mina underbara tenta kompanjoner som avlöste varandra fint =) Så kul har jag haft, de ska jag inte förtränga i stundens hetta.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0