Rock ~ Rockigare ~ Rockigast

För 4 dagar den var den dag som lyst upp med sin närvaro i min fullsmockade kalender kommen. Seminarium för våra PM-arbeten. Oh damn vi rockade. Och jag fortsatte rocka loss på fredagen då det återigen var rockklubben på R, denna gång med finbesök från lillasyster men dom märkte jag då inte av, och det berodde inte på vinet. Kul o få en hel kväll me Mli o Sanna o småtjatter med andra bekantskaper. Vinet fick jag typ tvinga ner i min strupe men när även mina forcerade rörelser inte var nog så gav jag upp supandet, var ändå i rätt mode. Intog R även kvällen efter men denna gång för att jobba, as bra. Sov 5 tim, upp o träna 2 tim - yoga & styrka. Sen hela dagen i simhallen med sötungarna o monstrerna, alla är inte gud bästa barn.

Imorse var jag tydligen utvilad o glad. Blev just utskrattad av familjen då jag tydligen väckt alla i morse då de plötsligt hade hört mig skrika wooohoooooooooooo hur högt som helst. Ja att ha mig i familjer leder till mycket galenskaper o skrattattaker, därför jag är allas favorit, tihiii.

Denna vecka kommer bestå av läsning - shopping inför sis födelsedag, marias 20-års firande o sittningen på kåreen - en jävla massa träning så jag kan få den efterlängtade fitness kroppen nån jävla gång!!!!!



Rock on bitches...

...o gör de till Backyard Babies senaste album som släpptes i slutet av sommarn eller de nyaktuella albumet från klassikerna AC/DC...

...det gör iaf jag ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0