Nära döden upplevelse på akademiiin

Läste just detta i Marriz blogg:

**Ps! Jag håller andan och hoppas SuperMallan lever efter alla sina dubbelpass. Har hört att blonda yrvädret sover i gymmet nuförtiden. För på tågfittan är hon aldrig iaf. Smalare bir hon för varje vecka dessutom. DS! **

Haha va kul att hon har en sån bild av mig...MEN...smal, smalare, smalast, det blir jag då inte, nada nonono. Men de icke närvarande svullerierna borde snart göra sitt. Okej så har jag hittat ett substition istället för fettosöt saker, MAT! Men med tanke på mina över mofferier förr så snälla säg att vågen blinkar målvikt nästa gång. Räker med att det är höst, kallt, man är sjuk, blek, har tigerkakahår o alla män är fortfarande borta. Undra om de blev fast på paradisöarna de befäste i sommras (då jag anatar att de va där för i sverige var dom iaf inte)!?

Hade iaf svullodagen i lördags eftersom det var kalas för 2 st o efter en lördag me nationalekonomi tänkte jag att de skulle behövas. Åt inget på dagen o va inte ens sugen men för sakens skull så på kvällen blev de små bitar av kladdkaka med after eight på - annanaspaj - cupcakes. Ville inte råka ut för samma missöde som sist, tihii, men ont i magen fick jag ändå även fast jag flitig sköljde ner det med vin o bål, förståååår inte!?

Våldgästa Swedbank ikväll på deras jippo "bankkväll för kvinnor" så nu är jag ännu mer insatt i marknadsläget, fond- och pensionssparande och regler för sambo och arv. Väldigt intressant iaf då mina fonder rasat med tusentals kronor, damn it USA forfucksake! Mycker intressant diskussion i rätta tillfällen.

Spendera förmiddagen med muppisar, oj trodde jag skulle dö långsamt. Avskyr när man delar in grupper med "vi räknar 1 2 3 4 - metoden" för jag hamnar alltid i de mest konstiga konstulationerna, så en gång idag. Lalla såg min blick, ojojoj. Somliga borde bannlysas från den akademiska inhägnaden.


Malli svullar glatt (observera valet av en pösig tröja) Smartiii
Fler pic @ FB

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0