hemtenta 2 avklarad o det ska weekend resas till det bortglömda jämtland

Den 31 oktober 2008 kl 20:31: Malin skickar in sin hemtenta, med en hel kväll, en hel natt, en hel grynning, en hel mogon, en hel dag och en halv förmiddags marginal. Endå sumpa jag ½ dag i måndags,jag var ju hemma och även om jag försökte lura mig själv, för 1000:e gången utan att lyckas, så gick det inte denna gång heller. Har varit en berg-o-dal-bana-vecka, no shiiit. Men lite skoj har oxå hänt, ja berg och dalbanor brukar ju faktiskt bara vara skojiga, med denna var inte av åkattraktions karaktär utan på det emotionella planet. Nu vill jag ha vin för att fira!

Imorgon ska jag iaf få åka tidsmaskin, ska nämligen till Strömsund och hälsa på min rara farmor, oj som jag saknar denna coola tant. Jo back to the tidsmaskin, för det är sant, cirka 5-6 år tillbaka i tiden, så är det där hon bor. Strömsund utgörs av PRO, Socialdemokraterna, Förälsningsarmen, Jätten Jorm med Dunderklumpen på näsan. Bybornas favoritaffär är Systembolaget och det dansas på logen till lokala sång (o)förmågor som sjunger och jag direkt citerar "så jag släcker ner mitt ljus och jag ber min afton bön och jag tror på att min morgondag blir skön" (ska kanske ta me bondtjejs hore kjolen som jag o Marriz har varsina) Ska iaf bli kul o gå på deras nya sensation Dollar Store dit människorna valfärdas, haha, Dollar Store är typ som Rusta/ÖB. Till och med de få ungdomar som bor där är retarded och allmänt efter i såväl huvud som mode. Skönt att jag bara ska vara med farmor o lite annan släkt.



Jag i kjolen "bondhora"



Marriz i kjolen "bondhora" och även den som döpte kjolen till det, så söt =)



Joa & Olivia - var är ni? Ho hooo hoooo! Dom är som bortsprugna, bör kanske efterlysa dom, 08-702 00 90 om ni har tips eller vet något om händelsen. Sakar er grymt mkt tjejer ♥





Kommentarer
Postat av: S

jag är här hemma i min ensamhet, sjuk.

Usch!



<3



måste ses snart, så fort jag kan prata igen och när du kommit hem!

2008-10-31 @ 13:00:06
Postat av: Marriiiz

Ta mej satan sej vad du var slimmad i somars. Killer legs och allt man kan önska sig!

Men du är fin nu med:)



Puss bondhoran

2008-11-02 @ 16:07:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0