PM dagar i all ära

PM-arbetetar död på mig. Migränattaket, panik, borttappat arbete, tjaffs o gnabb under långa dagar, gaaaah. Men det har sina fördelar oxå, i form av 3 snygga varelser samt att  vi slipper salstenta =)

Idag tog vi en hemmapluggdag för jag va hos Dr. Tandis imorse. Passade på o boka en tid hoss underbara Nettan där topparna klipptes (var 7:e vecka) och så moffades lite nya slingor in i tigerkakahåret. Därimellan hann jag även besöka solariumöarna. Nu väntar jag på att mi madre ska komma hem så vi kan åka o luncha på nått mysigt place. Allt detta är så behöverligt just nu o fan vad jag njuter. I eftermiddag blir det analys skrivning, den roligaste delen är äntligen kommer.
 
I skolan görs mycket bus, doppar väskor i bassängen, ramlar av stolar, gömmer oss för taffsar-afro-mannen o ställer help desk mongot mot väggen. Lalli o jag har även fått snokat i personalrummen o ekonomilärarnas kontor, under cover!
Nej, kläder på, kladd på fejan and I'm ready to go...




Update: Smarri lunch me tonfirre. Shoppa loss på Apoteket på tandis beordran samt på Kicks på min beordran.
Tog just in sommarens skörd av mina zuccinin, en glaad överraskning då 3 av dom var bastanta saker, mao blir de rattatouile o zuccinilasange.



.

Update No.2 - Kvällens plugg tillbehör blir detta mumsiga glasets innehåll




Zoegas presskaffe o skummad varm mjölk, oj en sån njutning när låser till sötsaker är och förblir stängd =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0