Haba Habish

En kulturellkväll på China teatern och sedan god mat med rödvin, myspys o även hösten visade upp sin fina sida. Ögonblick som gör livet värt att leva. Men var seg från i fredags.

Jag Julle Mli o Kakan lira diskobowling i våran renoverade och nydaterade bowlinghall. Det hela började såklar med att  flaskor med mosserande smultronvin korkades upp, så vi skulle komma i rätt moode ;) sen var vi ju tvugna och fortsätta trenden iaf då vi införde straff/belöningsklunkar beroende på hur man ser det, straff för att man är för bra eller drukigt för lite /  eller belöning för att man inte lyckades ta ner käglorna oavsett om det berodde på uselhet lr vinet. En himmla lyckad kväll och åt fanders med min vita helg, har inte haft nån sånt på evigheter iaf så  I don't care!! Fina vänner =)

Oj vad förorterna börjar bli skabbiga och rentav hotfulla, Märy har även denna gång rätt, det är inte bara Kista som förorsakats. Tur att Märy slutat cykla runt i dessa områden så jag slipper ligga sömnlös av oro. Fick iaf lära mig en ny fras "Haba Habish" o en väl förklaring till dens betydelse inan pojkarna små hoppa av för att gå hem o släppa FLYGARNA fria, haha jag sis o brosan kunde inte hålla oss för ett hysteriska garv anfall. Dom pojkarna var lika söta som de 2 små getoostil wanna be macho men oj vad vi är charmiga o bedårande pojkarna, som jag och Julle såg på tunneln, som sjöng It´s Dancy Time för en gammal dam, förtjusande o varje gång jag nu hör låten kan jag inte sluta le, därav detta inlägg, var tvungen o höra den tänkte aa men då bloggar jag o sen blir det hårt o hänsynslöst plugg!

Kommer insolera mig med Sören Bergstöm denna vecka, noll tolerans! Det är hemtentii som jag måste göra klar till på torsdag redan för jag ska åka till farmor över helgen, lääängtar. Tentan som baseras på den blå ego boken (skulle kunna få gynnings titel fast med MAN isf GIRL) kommer bli ett akademisk lir hell as. Gaah vad denna bok inte förtjänar att vara kurslitteratur, vet inte ens om sidorna med malande dialogtext ens är värd att bli använt som toalettpapper av en pöbel (definition:äkel,skum tänkt typ uteliggare).

Back to buisness bitches!

XX


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0