Upp o ner, ner och upp, grisen gall en...

Svar nej. Mitt liv kretsar inte runt bloggen o därav så skapas det inte flertal inlägg per dag.

Men för att återkoppla lite så var helgen hos farmor underbar. Lite kul är att Strömsund var med i en av fallbeskriviningarna som vi skulle ha idag på Workshopen som blev inställd, kan detta bero på ungaskaran?
Allt detta köpte jag på DollarStore för endast 111 kr!!! (plus en CocaCola Zero, Läkerol Passion, Läkerol Blåbär)


Det enda kul som hänt sen dess va valvakan men de kan ni läsa om i tjejernas bloggar istället för att jag ska sitta här o repeta. Men måste bara säga att jag lärde mig o sticka. Nu vet jag att alla som känner mig sitter bakåtryggade med en mun som en fisk pga av förvåning o tänkter att nu måste hon ljuga, har hon så lite o skriva om så hon måste dra en sån dålig vals. Men kära ni, det är sant o det ska bli en vrål snygg o chic halsduk (till vintern -09)


I skolan så rullar akademin världen på i vanlig ordning. Vi omges av muppar, mongos o invalider. MDH kommer garanterat snart få stämpel som högskolan för efterblivna, pray to lord att jag hinner därifrån o få ett jobb först. Det verar även till synes som att det bedrivs förskoleverksamhet prallellt med studierna, det finns människor till allt, men helt ärligt, hur kan vissa tro att det kan hävda sig hur som helst, ni är inga stutusmänniskor so fuck off.
Vi är inne på vårt sista PM på hela 10 hp, mastigt värre. Jag Angie Rebbiz o Madde ska iaf skriva om, om det godkänns av herren med frilla som fastnar i kopiatorn) modeindustrin med inriktning på internethandeln ur ett ledarskapstrategiskt pespektiv. Hela arbetet ska handla om branchutveckling och all fokus är på entreprenörskap och innovation. Oh my fucking god! Alla som känner mig vet jag sitter med tanken "där hade den flickan tur". Efter bedrivandet av UF-företag i gymnasiet så älskar jag detta, vårt företag präglades även just av innovation o entreprenöskap.

6 pass endast förra veckan. Skärpning. Svettas värre än en 40-årig gubbe som befinner sig i det livsstadiet där ölmagen är som störst, kondisen som sämst och kroppens fysik som svagast. Men när en flodhäst stuttsar runt o tar bamse hantlar så blir resultatet färefter. Men det är så det ska vara, det ska förbrännas, byggas och framför allt svettas när det tränas! Skapade en alldeles egen återhämtningsdrink idag med mild osockrad toghurt, blåbär, skogsbär, banan, fiberpulver (ökar förbränning), fiber havregryn o pytte me fruktsocker. Ultimat!

Fick träffa mina underbara varelser S&J ihelgen! Blir allt för sällan. Love U girls! Appropå helgen så inföll sig även årets mest överskattade dag, jag firade det inte då jag inte ansåg mig ha en sån att fira, ni som vet ni vet vad jag babblar om. Tänk om jag kunde förflytta personer, då skulle DU hamna i en liten röd stuga i Jokkasgärvi.


Nu nalkas skönhetssömn men om ni har tur så kommer mer snart o då lovar jag inte inte personifirera allt som händer till mig så mycket, lever ett ointressant liv som saknar influenser av män, sprit o rock n roll. Men snart ska jag släppa in vildarockylisa inom mig, hon är på recover  ;)


Kommentarer
Postat av: Julle

KÄRKEK till dej! Robin hälsar puss till dej med! <3

2008-11-11 @ 22:49:51
Postat av: Anonym

2008-11-11 @ 22:50:51
Postat av: Anonym

*KÄRLEK

2008-11-11 @ 22:51:24
Postat av: Madde

Åhh va gullig du är, tack =) kram, ses på torsdag!

2008-11-11 @ 23:47:06
URL: http://wiiikstroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0