Noll respekt leder till trotsigheter


Imse vimse ruffs lärarn inledde dagens föreläsning med att påpeka att han hade haft halsfluss samt suttit på akuten hela natten me en av ALLA barn så vi skulle ENDAST ha korta indivuduella samtal sen en miniföreläsning. Efter 2,5 tim var det ca 8 pers kvar, några hade redan gått hem, och någon föreläsning blev det inte av alls. Jag o Angie lacka ur, blir trotsiga, störde han o the computer geeks o tala om att vi tänkte minsann inte vara kvar längre. Gick till bibblan och skicka ett trevlig mail med hotfulla inslag. Märkliga beteenden uppstog under em, Herr Wannabe Märkvärdig delgav sin syn på situationen o klassen blev t småbarn som trängdes. Studietiden på MDH som numera är mitt första alternativa synonymord för HATOBJEKT!  Men iaf, trevligt hade vi när vi vänta och magen fick sig ett träningspass i form av skrattattak då det talades om smygheta M (ucsh blää) Bellan som stusar erotisk massageolja i huvet på folk o Angies maktimperium med henne som diktator o en slav. Belli fota lite oxå...














Rebban, Madde, Zeyneb, Anna, Bellan o Jag - Men vart tog en lilla trotsiga Angie vägen? Hon skymtas i af i bakgrunden.



ya livsfilosofi, uppstigning kl 6 VARJE morgon för 40 min Yoga + minst, med betoning på minst, 6 pass i veckan vilket inte är något problem de iaf. Se när detta bryts.

Marsch pannkaka i säng för läsning och skönhetssömn.

Imorgon ska jag åka tågfittan me Märy Darling =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0