In the Book of Heavy Metal

Sitter i skoli o tog första bästa chans till o bloggi, för vi är busy to become business woman`s.

Helgen kan beskrivas kort med dessa ord: Tajt Monki kjol, Italiensk tilltugg i frossan innan italienska buffèn på Pluto, cosmo+champagne, shot shot shot! Nu är det upp till er fanatsi att göra en fullständig trolig händelseförlopp.

PM PM PM! Allt handlar om PM. Men det går framåt mer än bakåt och inga bakslag som att dokumentet försvinner eller att datorn krachar har hänt, ÄN. 8 tim på akademin, 10 tim hemmifrån, dagligen. Det ända fritid som finns går oavkortat till träning, förutom i ond då det blev SATC filmtittning me Joa o Bulli. Måste iaf säga att modebranchen är ett facinerade incitament men massa dymanik.

Eftersom mitt liv spenderad på mdh så möter jag på ett mångfald av mongosar, fraglar, muppar och invalider, det är sanningen och den ska inte blundas för o nu vill även nån moderatjävel att vi ska betala för att integrerad med dessa pöblar, no no no, förnedring på hög nivå i det mångkulturerade landet som inte förstår hur man gör får att öka valutaflödet på effektivare sätt.

Det sista ordet tillägnas Mr. Philip Kotler som vi var o lyssna på i fradags, ja jag vet att de va 7 dagar sen, på SU, grymt intressant och allt detta. Kul o få träffa min stumpa och även AlleBalle som jag verkligen inte stöter på dagligen längre. Blev en underbar lunch på söder med en redig tallrik med mat o viiiin. Det är såna dagar som förgyller och gör det värd att kämpa på dagar som denna när det nu är fredag igen, en fredag som inte tillåts komma till sin rätt.


XO XO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0