Dunderbakis nationalekonomi lördagen

Hola Amigos!

En dunderkväll som idag är en dundernedgång och jag är totally fucked. Jag bröt mot mina principer och smet iväg hem från internationell ekonomi föreläsningen mitt i hans babbel om valutamarknaden, hellre de än att börja snarka alternativt fulla golvet med en underbar invertes gegga.

Igår åt vi Angies antipasto som konstigt nog inte innehåller pasta även fast det nämns i namnet och italienskt. Fett gott var det iaf, vilka delikatesser, så när min tallrik var uppäten högg jag in på Johannas, tihiii vad pinsamt gluffsig man kan vara. Lalli lärde mig även göra en putanesca, en väldigt högkvalificerad maträtt och förföriskt god. Tack för ALLT min italienska pudding!!! =)

Natten va kul och det där med att komma hem till 1 och att bara dricka en flarra vin försvann lika fort som boxen öppnades. Går inte statsfolket ut på fredagar? Bara de reducerade hunkantalet ännu mer till en ännu blygsammare siffra.

Nu ska runkliket ta sig till soffan igen. Ikväll är det Madagaskar o SvenssonSvensson som gäller =)



Kommentarer
Postat av: Marran

You too babe;)



Det var tråkigt att åka hem utan dig:S Hoppas du inte spydde ner tåget, som folk gör när de istte rbrevid mig..

Puss

2008-11-15 @ 22:46:44
URL: http://enredigtjej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0