Varning ~ posa inför en vimmelkamera

Idag var vi definitivt trashiga i skolis, den hårda helgen återspeglade sig stark, men sen speedade vi på.

Rebban informerade mig just om att jag var me på vimmel från i lördags, I don't even remember that, som tur var blev bilden bra me tanke på att jag va full som bara ett fyllo kan bli, ostadig som bambi, utan läppglans o helt i min egna lilla värld. Sen hitta jag massa andra spännande bilder från tidigare äventyr, dock ej så charmerande.

image76
Fig. 1  Me and classmates (Pluto 2008)


Måste passa på och göra lite promotion för mig själv, har ägnat kvällen till en provuppsättning då jag ska kirra syrrans balfrilla på fredag. Enligt mig såg hon ut som en prinsessa i håret när jag var färdig med na. Jag är jätte orolig för min balklänning som ska ut o spatsera, UTAN MIG =( kommer bli en s

Nä nu ska jag ordna upp lite lektid me Joa o Jula =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0