Valborg svindelriet

1 Maj och jag antar att det har demosteras och propagerats runt om i Sverige av politiskt aktiva rörelser o hej o hå. Anyway, innan 1 maj så kommer valborg. I år hakade vi på trenden som flödar runt om i små hålorna kring Uppsala, nämligen att åka in till Uppsala.

Jag, Emilie, Jouline, Sanna o Maria anslöt oss till en trupp av bålsta folk som skulle ta bussen in, en resa som tydligen skulle vara rolig o party, de visadse sig snabbt att det var ack så fel.

Bussen var fullmossad me folk, det förekom rökning i bussen, kisspauser stup i kvarten, killar som svettades som gisar o som därmed garanterat blev utan ragg denna valborg, töntiga ramsor och ingen AC. Horrible! Eller så var vi antingen för softisikerade eller rent av för gammla.

Väl inne i Uppsala var det iaf mysigt med picknik, vin i häst-muggen och fint väder.

Blev bil hem för våran del =)  För att sammanfatta resten av kvällen så säger jag så här " Vi hade i allafall tur med sällskapet"


Har ett litet mini-lov nu, typ. Tentamen i tisdags och nu långhelg skulle jag nog snarare vilja kalla det då alla vet att lov inte existerar på de högre segmenten på utbildningsnivån. Tentan va kul men de som hände efter va betydligt mkt roligare, en myspys vår kväll. Min ledighet nu kommer enbart gå ut på att bli frisk från dunderförkylningen en gång för alla, mohaha!


Kommentarer
Postat av: Upphiddad häst-mugg

Har du sett eller hört något om den atraktiva hästmuggen hör av dej till (läskig aro röst oss på 08-702 00 90.
/ Hahah! (j)

2008-05-07 @ 19:53:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0