POOF, nu är det mosserande öppnat!

I går morgon var dagen med det stor D:et äntligen kommen, jag fick käka frulle o dricka coffee me arlako-mjölk i, himmelskt. Grattis tjejer för att di klara den så bra, vi är gryma! Och nu är det dags, här kommer ~ dadadadaaam trumvirvel o fanfarer ~ en del av resultatet.

Viktnedgång: 6 kg
Mage: - 5 cm
Lår: - 5 cm
Tuttat: oföränderligt
Muskler: oföränderligt

Detta var jag tvungen o fira och vad gör man de inte bättre med än lite shopping, så jag o min bror åkte till v-ås, shoppingen var en flopp men vi åt as god lunch så de kompenserade upp de hela. Sen tyckte han att jag blev för dryg o åkte hem o jag gick till wickis som var spårlöstförsvunnen. Oj vilka senarium jag han måla upp i mitt grubblande huvud innan hon äntligen ringde, puuh, då kunde jag andas ut.

Vi satt o snacka o hon gjorde små desserter av chocklasmousse som bara blev fulare o fulare, hahaha, men de va rätt bra för till slut var dom så fula att dom blev söta. Innan servering kom öven hallon o chocklad på så då blev dessa små liven riktigt graciösa. Sen var vi tvugna o korka upp alkoholen o fixa oss innan Anna o Elin skulle komma, det skulle bli tjejmiddag med tacos. Duktiga wiveca hann göra allt själv, duka, diska, laga mat samt fixa sig själv, jag kan knappt med mig själv på den tiden. Middagen var suverän, matorgasm AB efter denna diet. Sällskapet var toppen och det dracks helt vilt, iaf när vi fick för oss o köra "spelet", sen kom det massa män, vi drog till pluto o dansa loss, tillbaka till wivviz o e-ferra sen somna vi. Var ruskigt slitna imorse o gå o köpa frukost som vi tänkt kom inte på fråga, iaf inte när vi kunde åka upp 6 våningar o frulla där =) OBS!  Inga news från kvällen ges ut inför nyfikna ögon här inte!

Nu ska det pluggas, mallan-goes-good-school-girl som jag blev döpt till förra veckan av tokiga Ancheela ska tas fram. Men snart är PM-et klart för vi har haft racerfart. Insperationscigg by Marry, hahaha, sika knasbollar jag har att göra med. Det kanske är hela kursen i sig som är smittsam med knaserier för vår föreläsare är en tokstolle han med. Summan av kardemumman om honom är mattematisk förvirring, elitlöpare o hubbe i bumbibjörnarna.



Dagens person: Mamma ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0