Jag kan inte kines-engelska

PM-arbeta a la 3,5 hp är det jag fördriver mina dygn med, jobbar på det om dagarna och drömmer om det på natten. Snart kommer jag nå sån pass inlevelse att jag tror att jag är självaste Henry Mintzberg i egen hög person, risken finns. Att ihoprationalisera organisationsteorier till primär/sekundär data om ett företag är inte det lättaste, iaf inte när det ska ske på ett akademiskt tillvägagångssätt. Men fy bubblan vad kul det är när man helt plötsligt hör sin röst säga otroligt smarta saker som man inte kan förstå att det var ens egna hjärna som framarbetat, chockerande men kul.

Grädden på moset är alla deltagarna i min grupp, det är humor på toppklassig nivå som bara blir grövre och hysteriskare ju mer klockan blir. Highlights från gårdagen bloggade Lalla så bra om så jag hänvisar till henne, tihi. Hon har blivit den nya extrem-bloggerskan med de ständiga uppdateringarna, äntligen har du svävat in i denna vituella värld, wiie.

Det där var allt om skloan nu över till skönhet som en hallåa brutta skulle ha sagt. I morgon ska jag gå och blondera mig innan skolan, och det känns skönt att Marran sa att jag kunde göra det med gott samvete. Hon förstår verkligen hur nervärderande och äkligt det känns att gå runt med en svart hårbotten, jämförelse kan göras med en tigerkaka. Jag säger så här om det, som det även sades när USA ockuperade Irak  "usch blä skam - bush blair saddam"

Dieten går som smort, det är bara 3 dagar kvar och ingen av dessa innehåller den vedervärdiga spenaten. Kurret i magen har nästintill försvunnit och något trötthet har den aldrig medbringat. Det ända negativa so far är att jag inte orkat tränat lika mkt men det har blivit några pass samt promenader o joggingturer. På lördag ska jag verkligen fira mig, Bellan o Lalla med honnör och fyverkerier, det kanske till o me räker till mom o sis. För cirka en timme sen ringde min Jula o meddela att hon skulle ge upp och åka o storhandla mat, så nu ser jag verkligen framför mig hur hon tömmer varenda hylla i affären, haha, men bra kämpat ändå o njut för i helvete av maten.

Nu ska jag gå o halv-sova för igår var jag en busig liten tjej som inte var i säng innan kl 22:00, vart var jag dårå, jo jag låg säkerligen o as grava hos Iza me Lalla. Under kvällen kom jag fram till detta, TV-serien Gossip Girls har många hunkiga män, Desperate Housewives är ngt jag saknar då jag annars tränar den tiden och EVSC är en flopp tävling, okej det var bara semi 1 men den innehöll verkligen allt. Sen var det onekligen dags att traska hem till Lalla o sova, och som jag sov =)




Dagens skönhets tips: Peela läpparna med tandborsten innan läggdags, det ska jag garanterat göra ikväll.

Dagens student tips: Tävla o jämför dig inte med andra, det ger ändå bara en abstrakt bild

Dagens mat tips: Äter du mkt frukt under dagen (får i dig druvsocker)!? Ät isf ett ägg varje morgon



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0